Sider

I dag starter prøvene i Tel AvivI

I dag får vi de første glimt av hva denne scena er god for, og ikke minst
hvordan artistene kler denne futuristiske scena. Klokka 09.20 starter
prøvene.
I dag starter prøvene til Eurovision i Tel Aviv. Klokka 09.20 norsk tid er det Tamta som inntar scenen for å ha sin prøve på Kypros sitt bidrag. Personlig er jeg i dag mest spent på Kypros og Slovenia.





Jeg har hatt en ukes ferie med storfamilien, og dermed har også denne bloggen hatt en ukes hvile. Men dette er min siste dag i Toscana og i morgen er jeg tilbake på bloggen for fullt.

I dag starter altså prøvene. Selv foretrekker jeg ikke å se opptak fra prøvene, men lese omtaler av dem fra nettsider rundt om i Europa.
Men som en service til dere som følger bloggen, så legger jeg ut prøvene etterhvert som de blir tilgjengelige.
Likevel er det ikke sikkert jeg får lagt ut så mye i dag, siden det er hjem-reisedagen i dag.

Norge har sin første prøve på tirsdag klokka 13.20.
Da vi jeg anbefale å følge med på nettstedet jeg er skribent for escNorge.
På vår Facebookside blir det livestream fra prøvene og fyldig dekning.
På ettermiddagen kommer jeg også til å ha en live-stream sammen med Mandy Pettersen og Morten Thomassen fra Tel Aviv på escNorges facebookside.





Ingen kommentarer: