Sider

En liten personlig melding

Hei alle lesere!

Tusen takk for at dere følger bloggen min :-) 

Nå har det seg sånn at jeg etter mye jobbing, reising og litt andre belastninger ikke har hatt så mye energi og tid jeg gjerne ville til å oppdatere bloggen min. 

Jeg har derfor ikke kommet meg i mål med vurderingene av årets låter. Skriftlig. Kanskje de kommer inn mot helga, kanskje ikke.

Jeg har heller ikke hatt kapasitet til å legge inn videoer fra prøvene, slik jeg har lovet. 
Det beklager jeg. Men sånn er det akkurat nå.

Men jeg lover å komme tilbake med sporadiske innlegg, analyser og vurderinger inn mot helgen. 

Inntil da henviser jeg til min gruppe på Facebook. Der kan du, om du er interessert lese innlegg fra både meg og alle andre om årets prøver, låter og alt mulig annet. 

Tangens Grand Prix Boble 
 og http://www.escNorge.no



Ingen kommentarer: