Sider

En uke til de første prøvene starter.

Eurovision Worlds foto fra Amirs første prøve i 2016
På en måte er jeg litt barnslig når det kommer til Grand Prix. Jeg vil helst ikke se for mye av hverken scena eller de enkelte lands bidrags sceneframføringer før semifinalene. Fordi det for meg føles som å rive opp litt av papiret på julegavene før julaften. 
Men, som en fyr som har som hobby å spise på ulike restauranter setter jeg pris på service.
Så her på bloggen min kommer jeg til å legge ut linker til prøvene for dere som vil se dem.
Selv vil jeg kun lese omtale av enkelte av dem, og se de norske. 

Prøvene starter søndag 29.april. Norge har sin første prøve mandag 1.mai klokka 10.00
Her kan du se hele prøveprogrammet:

https://eurovisionworld.com/esc/lisbon-2018-rehearsal-schedule

Ingen kommentarer: