Sider

Humpern beveger meg!

Okey, jeg er 44 år. Kanskje er jeg i en alder hvor jeg er litt mer sentimental enn de som er en del yngre enn meg. Kanskje er det derfor det gjør inntrykk på meg når 76 år gamle Engelbert Humperdinck synger pop-valsen "Love will set you free".
Dette er vakkert synes jeg. Får litt følelsen av en gammel mann som forteller oss noen visdomsord om kjærligheten.
Er det originalt? Nei. Er det moderne? Nei. Er det cheesy? Kanskje?
Men er det fint? Ja, veldig!
Faktisk blir jeg nesten litt rørt av denne oasen midt i all rytmen, selvlysende romper, dusjkabinetter som eksploderer eller hva de andre landene finner på.
Dette er så langt min favoritt til seieren i år. Om jeg får det som jeg vil, er jeg usikker på.
Men jeg sier Heia gamlefar, heia gamle UK.


Hør sangen ved å klikke på linken under:

http://www.bbc.co.uk/blogs/eurovision/2012/03/uk-music-video.shtml

Ingen kommentarer: