Sider

Alexandra Joner til MGP? Aritstene slippes 21.januar.


Hvorfor ikke fortsette spekulasjonene om årets MGP-artister?

Jeg har tidligere tippet at Erlend Bratland, Raylee, Julie Bergan, Ellen Xylander og dansebandet Contrazt er blant årets MGP-artister. I tillegg både håper og tror jeg at det dukker opp et par navn som er mer allmenst kjent i alle slags miløjer i Norge. I år tror jeg vi får i alle fall et par veteraner. Men om det er en Tor Endresen, en Bettan eller en Jahn Teigen vet jeg ikke, men tror ikke det er sannsynlig at det er noen av akkurat disse navnene.

Nå tror jeg vi kan føye Alexandra Joner til listen.
Hun uttaler at det er hemmelige planer på nyåret, og hun slipper ny singel 17.feburar, som jo er en god dato for slipp av Grand Prix låter.

21. Januar får vi svaret. Da gir NRK navnene på årets artister, samt et lite utdrag av årets låter.
Låtene i sin helhet kommer senare.
Omtrent samtidig med at Alexandra Joner slipper sin låt. Altså 17.februar.

Da har vi en måned på oss til å gjøre oss kjent med årets låter. Det er bra, og blir spennende!

Skulle Alexandra Joner være en av årets artsiter håper jeg på en låt som kan ligne litt på hennes siste hit: "Tap Dance":



Et annet navn som har dukket opp i noen fora, men som jeg ikke har funnet så mye "styrkende" informasjon om er Dagny!
Ei norsk jente, London-basert og som i disse dager har stue-turnè og opptrer i en del aviser. Hun kommer også snart med ny låt.
Hadde hun kommet med noe ala sin siste singel så hadde det også bidratt med velkommen glad-pop:

https://www.youtube.com/watch?v=PojLo2NmWQQ

Ingen kommentarer: