Sider

Mitt litt laaaange Eurovision-døgn

For at dere, mine venner, som ikke er i Malmø/København tenkte jeg å dele noen opplevelser med dere i denne tråden.
Etterhvert som de dukker opp.
Jeg har akkurat kommet til København og koser meg nå med en diiiiger tallerken med ulike pålegg, og en øl og en gammeldansk.
Ute er det 20 grader. Jeg prøvde å finne havfrua, men ga opp.
Har billig hotell via Coop Hotellkupp, men det ligger rett ved togstasjonen til Malmø.
På Kastrup sto en delegasjon fra Eurivision og tok i mot alle.
Da jeg kom, kom det også masse spanjoler. Jeg snakket med to av dem,er spansk skjerf rundt halsen.
De trodde Norge kom til å vinne. De spurte aldri hvor jeg kom fra. Så det var ikke for å smigre :-)

Er nyforelsket par satt i Churchill-parken og kyssa og koste seg.
Da jeg turde å kikke nærmere så jeg at både hun og han hadde ryggsekker meg påtrykt sommerfugl og "We are one".

Nå skal jeg snart sjekke inn på hotellet.

To be continued

Ingen kommentarer: