Sider

Nederland til finale, for første gang på åtte år. Gratulerer!


Jeg er ganske fornøyd med resultatet fra delfinalen. For det første var det en lekker produksjon. God lyd. Intim, lekker scene og flotte TV-bilder. Svensk TV kan ikke noe for at det var ganske kjedelige låter med i kveld. Østerrike trodde jeg skulle ta seg til finale, men etter å ha sett den paddflate framføringen skjønte jeg at den ramlet ut. I år er det første gang Svensk TV som bestemmer startrekkefølgen. De plasserte Østerrike først. Det er regnet som en dårlig startposisjon. Blir det bråk? Ja! Kroatia gikk heller ikke videre. Det er det eneste som irriterer meg. Men, husk, vi har semiene for å bli kvitt rasket. Og de gjorde vi i kveld også. Serbia, Montenegro røk ut med høye kneløft. I morgen reiser jeg til København og Malmø. På torsdag sitter jeg i salen og heier på Margaret. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: