Sider

Mine ville gjetninger på alle 21 artistene til MGP

Drit og dra, i morra er det hælj pleide vi å si i Hunndalen der je kjæm i frå. Det var et uttrykk vi brukte når vi ga litt blaffen og kjørte på med full gass.
På onsdag får vi vite de sju første artistene og låtene til årets MGP.
Siden det er så hemmelig i år, så er det ekstra gøy å gjette litt på forhånd. Jeg vet ikke noe mer enn alle andre. Så nå legger jeg hodet på blokka og kjører på med vill gjetning på 21 artister. Så blir det gøy å se hvor mange rette jeg får når vi har fått vite alle artistene og låtene om tre uker.

Her mitt tips til hvem de 21 artistene er:


  • Datarock
    Hans-Eril Dyvik Husby
    Margaret Berger
    Alejandro Fuentes
    Rita Eriksen
    Sirkus Eliassen
    Carina Dahl
    Mimi Blix
    Winta
    Anine Stang
    Jorun Stiansen
    Lars Kilevold
    Haraball
    Sisi (fra Stjernekamp)
    Tor Endresen
    Hans Bollingsås
    A1 (på NORSK!)
    Ov Hell (Death Metal, Bergen)
    The Switch
    Disko Slam
    Scotts (danseband)


    Ingen kommentarer: