Sider

Scena i Baku begynner å ta form

Søndag 13.mai starter prøvene i "Crystal Hall" i Baku. Scena er praktisk talt ferdig. Det finnes foreløpig ikke mange bilder av hvordan scena vil ta seg ut. Utifra salkartet som er lagt ut i forbindelse med billettsalget virker det som om det blir en scene som ligner litt på den NRK brukte i MGP. Den blir rund med publikum rundt på mange kanter av scenen.


Det offisielle nettstedet for ESC er et godt sted for å få bilder og oppdateringer av forberedelsene.
Men du som følger denne bloggen bør selvsagt få bildene også. Dette er bilder hentet fra Eurovision.TV. http://www.eurovision.tv 

Scena i Baku, blir trolig rund med fans på alle kanter

Baku, Crystal Hall. Nybygd arena for Eurovision

3 kommentarer:

Villaveien nr 1 sa...

åå som jeg gleder meg til å se.. Både scene og showet.
Og heia Tooji. Han kommer garantert videre tror jeg. :)

Hilsen Margareth

Anders M. Tangen sa...

Hei Margareth!

Jeg gleder meg også enormt! Allerede på søndag kan vi se hvordan ulike land gjør det under prøvene :-)
Jeg tror Norge kan overraske i år, og gjøre det bedre enn mange tror. Og jeg tror ikke det er SÅ sikkert at Sverige vinner som bookmakere og fans tror. Det er sannsynlig, men ikke HELT sikkert. Hvis vi sammen tror på, og heier på Tooji så kan han vinne!

Magnus sa...

Er enig med deg i at Norge kan overraske i år. Det at vi ikke ligger i toppen når det gjelder antall "views" på youtube, betting lister, fanklubb lister osv, tror jeg bare kan være bra. Da slår vi mer nedenfra, og kan være en liten underdog.
Jeg tror heller ikke det er SÅ sikkert at Sverige vinner, selv om det virker som om alle er enige om at Loreen er årets vinner. Vi husker jo f.eks Frankrike i fjor, de var nokså store favoritter, men falt ganske godt igjennom.