Sider

En status....... Det nærmer seg.

Hei igjen! Det er lenge siden jeg har blogget noe, men fra i dag og til etter finalen 24.mai skal jeg igjen være aktiv på blogfronten. Min lille blogpause skyldes at jeg har hatt det travelt med jobbing, og det har vært andre saker som har opptatt meg. Dessuten er jo April en måned i dødvannet mens vi venter på at prøvene starter i Baku, mens alle låtene er plukket. Så det er ikke så mye å skrive om egentlig. Jeg kunne skevet flere innlegg om oddsslister og favoritter, men sannheten er at det ikke har skjedd så mye med dette heller. Sverige er fortsatt favoritt, foran Italia, Russland og Storbritannia. Mens Norge holder seg såvidt innenfor ToppTi. Akkurat slik det var i slutten av mars.



Men nå begynner det å skje ting i min Grand Prix verden igjen. I dag har den norske Grand Prix klubben sitt vårtreff hvor Tooji stikker innom, og vi skal se alle årets låter, ha en avstemning over  hvilken låt klubben heier på. Sverige er favoritt til å vinne også blant alle de Grand Prix klubbene rundt om i verden som hittil har hatt sine avstemninger.
Norge har fått poeng fra de fleste, noe som betyr at vi blant fansen bør ha en god mulighet for å havne Topp Ti. Kanske høyere også. Den franske Grand Prix klubben ga oss en god tredjeplass!

Tooji har vært i LA for å spille inn plate, sammen med folk som jobber med Lady Gaga blant andre. Så den karen har også begynt å røre på seg.

Så det er bare å glede seg! ESC eventyret våkner fra dvalen mer og mer framover mot 22.mai, da produsenten for showet i Baku kan si "Release the beast".

Jeg er tilbake senere i kveld med resultatet fra avstemningen til den norske Grand Prix klubben. Jeg er NESTEN helt sikker på at Sverige vinner også her, selv om det er en annen som får mine 12 poeng.
Nemlig Finland!

Her er storfavoritten Sverige, for dere som ennå ikke har fått den med seg:

Ingen kommentarer: