Sider

En absurd tankelek.......

Det er mye rart inni hodet mitt.
Men jeg skal ikke være lenge her inne før jeg føler meg i godt selskap.
Derfor inviterer jeg dere til en litt absurd, uhøytidelig tankelek.
Bare tull selvfølgelig men litt gøy synes jeg det var å leke med disse tankene.

Altså tenk deg at Marthe Stokstad kommer inn på lørdag og forteller oss at MGP tross alt er en MELODI-konkurranse, og ikke en konkurranse om beste kostyme eller beste artist.
Derfor har NRK bestemt at ingen av artistene får framføre sine egne låter, men må synge en annens og med en annens klær.

Her er noen av de jeg kunne tenkt med å se:

Plumbo framfører "Somewhere Beautiful" iført klærne til Silya Nymoen (som har blitt med via WildCard)
Tooji synger "Ola Nordmann" i kjolen til Nora
Nora synger "Stay" i kjolen til Reidun Sæther
Reidun synger "Things Change" iført Noras kjole
Bobby Bare synger "High on love" iført klærne fra Yazeen og hu andre. 

Ingen kommentarer: