Sider

God bedring og lykke til i kveld Reidun!

Reidun Sæther har gjennomført prøver og stemmen fungerer etter hva jeg har hørt, helt okey.
Men det er nok et stykke igjen til stemma hennes er helt der den kan være på sitt beste.
"High on Love" er en krevende låt med stort spenn.
Jeg håper hun får i seg masse varm ingefærte med sitron, grønne Fribol-tabletter fra apoteket og en bitteliten, planlagt overdose Ibux. Det er hestekuren mot mistet stemme, som jeg lærte i fjor da jeg midt i en foredragsrekke mistet stemmen fullstendi. Hestekuren gjorde at jeg fikk tilbake akkurat nok til stemme til at jeg klarte å gjennomføre foredraget i 45 minutter, men så forsvant den igjen like etter. 
Så Reidun bør nok holde kjeft, spare seg under prøvene, ta den hestekuren hun har blitt anbefalt, og så kjøre på i kveld!


For at dama har stemme ser du i dette klippet:



1 kommentar:

Tina sa...

Det der er et fantastisk klipp!! Gåsehud!!!