Sider

Hallo? Florø? Er det noen her?

Hallo Florø! Jeg vil så gjerne bli bedre kjent med deg. Hadde en date med Ørlandet forrige uke. Hun virka så mye mer interessert i å bli kjent med meg. Hun delte mye av det hun holdt på med på Facebook, var en del på twitter og hadde til og med en egen hjemmeside der jeg kunne følge med på alt hun gjorde for å gjøre seg fin til den store daten sist lørdag.
Men kjære deg Florø, du virker så utrolig vakker og søt. Likevel er du litt fjern for meg. Jeg ser lite om hva du holder på med på Facebook. Ikke finner jeg noen hjemmeside på nettet der du forteller litt om hvordan du forbereder deg til den store daten på lørdag heller.
Virker ganske stille på twitter også.
Håper alt går bra med deg, og at vi sees til stor date på lørdag kveld klokka 19.55 på NRK TV.
Så håper jeg du sender meg noen bilder, videoer og litt sånn, ja du veit litt sånn sladder og nyheter etterhver. Savner deg litt jeg, Florø.
Neste uke har jeg date med Skien, deretter Sarpsborg. De er allerede i full gang med flørtinga med meg. Så du bør passe på å bruke tida fram til daten på lørdag for å få meg interessert i deg og alt du sikkert har å by på.

5 kommentarer:

Charlotte Prydz Ottesen sa...

Kunne ikkje vært meir enig! Kommer jo ingen oppdateringer!

Anders M. Tangen sa...

I alle fall ser ikke jeg noe særlig derfra. Har funnet lokalavisen nå. http://www.firaposten.no
Men de burde få ut mer på facebook, twitter og i nasjonale medier.
Men det er første gangen de arrangerer. Så de trenger vel å gjøre noen erfaringer.

Charlotte Prydz Ottesen sa...

Ja, på firdaposten kommer det kanskje litt. Men så er det kanskje mangel på oppdateringer fordi det ikkje begynner å skje ting sånn ordentlig før i dag? I kveld skal det smakast på øl på Kinn Bryggeri, og så er det tid for MGP-quiz etterpå. Så kanskje det tar seg opp ;)

Linda Regina Bruvik sa...

Firdaposten har eige MGP-magasin, med masse stoff :o)
Sjekk både framsida og Firdaposten.no/mgp/

Anders M. Tangen sa...

Det var bra! :-) Men skulle ønske at disse ble gjort lettere tilgjengelig for resten av landet via twitter, facebook og sånn.
Uanset synes jeg Firdaposten satser godt