Sider

Disse anmelderne altså.......

Mulig VG er bitre for at de ikke er hovedsamarbeidspartner med NRK om MGP lenger. For deres musikkkommentator Thomas Talseth kan virke litt sur, og nesten litt bitter i sine kommentarer om MGP om dagen.
Han påstår høy "døllefaktor" i delfinalen på lørdag.
Jeg har ikke mye musikalsk utdanning, men "døllfaktor" finner jeg ikke veldig fenomenologisk beskrivende. Det ligner farlig mye på synsing synes jeg.
Og hvilken troverdighet har en kommentator som ifjor skrev om Didrik Solli Tangen:

"– Selv om Didrik har en del å gå på, er selve sangen en bortimot perfekt Grand Prix-ballade, mener VGs musikkekspert Thomas Talseth.

Han mener «My Heart is Yours» er umulig å mislike, og hevder han startet å skrive vinnerkommentaren da ungpikebrølet i Spektrum satte inn allerede før første refreng."

Didrik kom på tjuende plass. Så det at denne mannen sier med største selvfølgelighet at lørdagens låter er horrible, må nesten bare bety at dette er både vinnerlåter og potensille grammyvinnere.
Les gjerne avisenes kommentarer til låtene. Men husk å ha en kilo havsalt i klypa hver gang du åpener avisa.

Jeg tror Thomas Talseth egenlig gjerne vil bli en slags ny Jostein Pedersen jeg.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Thomas Talseth er en vits. Det beste er bare å ignorere fyren.

Anders M. Tangen sa...

Hehe ;-P Han har noen peonger innimellom.