Sider

"Ettersnakk" - skikkelig fiasko


I dag hadde Grand Prix klubben sitt første "Ettersnakk"-arrangement. Tanken var at GP-interesserte skulle møtes på Hard Rock Cafè i dag klokka 13.00 for å diskutere delfinalen i går, og spekulere litt på hva som skal skje framover.
Det kom èn! Noen spurte meg om det var dårlig frammøte. Svaret på det er nei. For det er aldri dårlig frammøte når selveste @nicecap dukket opp. Les artikkel om dette fenomenet på de sosiale mediene her.

@Nicecap som er en legende på twitter kom, og vi snakket sammen både om Grand Prix, og om andre aktuelle saker. Så det var på ingen måte et dårlig frammøte, men det var et særdeles snaut frammøte.

Det er kanskje ikke overraskende. Det er jo rimelig nerdete å diskutere et TV-program dagen derpå. Jeg ser den. Men who cares? Jeg hadde en hyggelig søndag formiddag jeg.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Kanskje litt for tidlig på dagen? Jeg skulle gjerne kommet om jeg bodde i Oslo!

Sånn ellers synes jeg klubben skulle hatt flere sosiale samvær i forbindelse med finaler, for det er da medlemmer fra andre steder kommer til byen. Vi ønsker også å føle at vi er en del av klubben. Da vi var i Oslo i mai opplevde vi at det var dårlig oppslutning rundt treffene på cafeen på Royal Christiania Hotell.

Anders M. Tangen sa...

Husk at det i år er både vorspiel, og mulighet for å kjøpe billett til gedigent nachspiel på Rockefeller etter den norske finalen :-)
Ellers enig i at det var lite folk på Eurocafèen innimellom i mai. Men det var bra med folk på andre kvelder.

Anonym sa...

Jeg har hørt om nachspielet, men ikke at vi kan få kjøpe billetter på forhånd. Det er vi svært interessert i. Hvor kan vi få tak i det? Evt kan jeg sende deg en mail.

Anders M. Tangen sa...

Jeg kjenner ikke detaljer om dette.
Billetter til nachspielet ligger på
http://www.billettcentralen.no

Vi i Grand Prixklubben har bestemt oss for å legge navhspielet til dette felles arrangementet :-)

Anonym sa...

Takk! Da er billetter reservert. Linken din virket ikke, men jeg fant dem lell :)

Anders M. Tangen sa...

Så hyggelig at det ordnet seg! Jeg skal sjekke opp linken :-)

Anders M. Tangen sa...

Så hyggelig at det ordnet seg! Jeg skal sjekke opp linken :-)