Sider

Vurdering ESC2019: Powerpop fra Armenia

Armenia stiller i år med en av deres største stjerner. Srbuk er 24 år gammel, og slo gjennom i X-faktor så tidlig som i 2011. Dette er det jeg vil kalle klassisk powerpop. Putt gjerne en "girl" foran også. Girpower-pop.



Dette er såvidt jeg kan tolke ut ifra teksten en ganske typisk "de bare gikk fra meg du, men jeg skal greie meg fint selv" låt.
Srbuk går rundt og ser sur ut gjennom hele videoen.
Det blir spennende å se om det blir slik på scena 16.mai også.

Men det kler jo låta og teksta da. Dette er også en låt som ikke er laget for den lille reisehøyttaleren, mobilen eller spinkle ørepropper.
Uten en kraftig basshøyttaler blir denne låta bittelitte-granne monoton.

Men det surrer og det går, og jeg har hatt en liten "reise" i mitt forhold til denne reisa. En stund la jeg ikke merke til den, deretter ble jeg veldig glad i trøkket, for så å nå ha et greit forhold til den.

Min vurdering: 6/12
Sjanse for finaleplass: 70%

Ingen kommentarer: