Sider

KEiiNO lager video: Hva er greia med frisyrene og hårete labber

Hurra! 
Jeg synes Tom HugoAlexandra Rotan og Fred René Buljo og folka deres gjør absolutt alt riktig! Jeg vet hva dette koster, av alle typer ressurser, og jeg er så full av respekt for slike folk som går "all in" for det de tror på.
Jeg håper de får belønning som fortjent. 
Det eneste som har manglet hittil er en musikkvideo. Og nå kommer den.
I dag er KEiiNO i studio for å spille inn videoen. Dette bekrefter de på instagram i dag. På Facebook har de lagt ut denne lille filmen fra studio: 


Men er disse nye frisyrene grunn til bekymring? På KEiiNOs instagram story har de lagt ut bilder av seg med noen underlige frisyrer, og ikke minst med noen lodne kostymer. Med labber......
Jeg må innrømme at jeg ikke håper dette er kostymeprøve til det nye sceneshowet i Tel Aviv :-) 



Jeg gleder meg enormt til å se resultatet!






Ingen kommentarer: