Sider

En har itte mer moro enn en lagar seg sjøl..... I dag har jeg dansa!

Bilde fra min lille musikvideo jeg har laget som en hyllest fra mannen
i gata til "Spirit in the sky" med KEiiNO. Klarte ikke å dy meg. 
Noen ganger klarer jeg ikke å dy meg. I bilen på vei hjem fra butikken i dag tidlig tok jeg meg i danse så godt det går an bak rattet på en el-bil.
Da fant jeg ut at jeg bare MÅTTE sette alt til side. Og bare gjøre det. 

Låta "Spirit in the sky" for meg rett og slett i kjempehumør hver gang. Jeg bare MÅ hoppe og danse.
Så vil jeg gjerne dele entusiasmen med andre.
Jeg kan ikke danse. Ikke kan jeg å lage musikkvideo. Så jeg sier som Pippi Langstrømpe. Dette har jeg ikke gjort før, så dette klarer jeg sikkert.
Så, senk forventningene. Nyt musikken og gled deg over livet.



Her er min video. Klikk på lenken :-)

https://youtu.be/fxuzkaFjEi8

Ingen kommentarer: