Sider

Dyrk din Grand Prix entusiasme sammen med andre!

Bli med i Facebook-gruppa "Tangens Grand Prix Boble", og treff andre
entusiaster. Bli en bobler du også. 
Jeg er utrolig takknemlig for at akkurat du bruker tid på å lese mine refleksjoner, tanker, nyheter, rykter og moro rundt MGP og Eurovision! 

Det er ikke alle som er forunt å kunne dele sin lidenskap med andre slik jeg får lov til.








Nå er det slik at det er lettere å samtale om Grand Prix, og treffe andre via sosiale medier.
Derfor har jeg en egen gruppe på Facebook.
Jeg inviterer deg gjerne inn dit. Den heter "Tangens Grand Prix Boble"
Vi er nå rundt 350 medlemmer. 

Der kan du snakke med andre om de siste ryktene, se videoer sammen med andre av og til, delta i kåringer og delta på "bobletreff" som vi arrangerer med jevne mellomrom.

25.januar tar vi sikte på å møtes og delta i lanseringer av de norske låtene og artistene på NRK, Studio 2.

Det er bare et kriterium for å være med i Tangens Grand Prix boble.
Det er at i den bobla fokuserer vi mer på alt vi elsker med MGP og Eurovision, og det som samler oss. Og ikke så mye på alt vi ikke liker.

Stay positive :-)

Velkommen! 

https://www.facebook.com/groups/GrandPrixboble

Ingen kommentarer: