Sider

Bare timer igjen! Jeg er nervøs.

Om få timer vet vi nok om Norges nummer til å vite om vi kan greie å klatre videre oppover fra fjerdeplassen vi nå har på oddsen. For prøvene gir viktig informasjon om sceneshowet. Og sceneshowet betyr mye.



Jeg er skikkelig nervøs i dag. 
For Norges første prøve i Lisboa klokka 11.00. De må være på plass i arenaen klokka 09.40 norsk tid.
Rundt klokka 12 eller 12.30 vet vi hvordan dette kommer til å se ut på scenen. Da legger Eurovision.tv ut video fra prøven.
Jeg er alltid nervøs for det er ikke alltid NRK har gitt meg grunn til å stole på at nummeret blir løftet fra den norske finalen.
"Haba Haba" ble for eksempel forandret fra et sjarmerende karnevalsaktig, levende show til et litt slitent show i kjelleren på Moulin Rouge.
Mens "Hold on be strong" ble løftet fra helt greit, til tilnærmet perfekt.
Og nå, nå har vi snart fasiten på hvordan de portigisiske TV-produsentene, Rybak og resten av gjengen har valgt å gjøre "That´s how you write a song". Jeg håper Rybak har en bedre mikrofon enn i MGP. Det er kanskje det viktigste.
I denne tråden samler vi alle innlegg om Norges prøve i dag!
Jeg er klar. Så kom med det!

Ingen kommentarer: