Sider

Vi er i gang! Første prøvedag i Lisboa!


God morgen alle sammen!
Dette er en spennende dag.
Hver morgen i tida som kommer lager jet en innlegg tilsvarende dette. 

Denne oppdateres utover dagen med at jeg  legge inn videoer, informasjoner, nyheter og kommentarer til prøvene i denne tråden. 

Selv velger jeg ikke å se på de fleste prøvene, for ikke å "åpne pakkene" før julaften. Men jeg leser omtalen av dem.
Men som er service til følgere av bloggen skal jeg legge ut videoer fra prøvene etterhvert som de kommer
Jeg legger ved et bilde fra arenaen, av scenen og dagens prøve-program.

Dagens definitivt mest spennende prøve for mange er nok Israel. Israel er storfavoritt til seieren, både på oddsen og på mange meningsmålinger. 



Azerbaijan. 
Island.
Albania.
Belgia.
Tjsekkia.
Litauen.
Israel.
Hviterussland.
Estland.
Bulgaria.

Under kan du se min oppsummering av første dag med prøver: 



Ingen kommentarer: