Sider

Jeg er positivt avventende til årets "gullduell"-system i MGP

Jeg hadde piggene ute da jeg først fikk vite at gullfinalen skulle bli til en gullduell.
Men etter en prat med MGP-sjef Stig Karlsen er beroliget og tror dette kan bli et veldig spennende opplegg.
Folket har med dette akkurat like mye å si som i fjor, det blir bare litt lenger prosess og en noe mer spennende avslutning med en "gullduell".
Det blir helt sikkert rabalder blant mange fans av dette.
Jeg var rasende på fjorårets endringer på forhånd, men syntes det fungerte veldig bra på skjermen når jeg fikk se opplegget spille seg ut.
Derfor er er positivt avventende i år også.


Her er artikkelen jeg skrev for escNorge om den nye avstemningsmetoden tidligere i dag: 

https://escnorge.net/mgp/gullfinalen-blir-til-gullduell-i-mgp

Ingen kommentarer: