Sider

Et ras av nye låter!

Gromee feat Lukas Meijer gjør et tappert forsøk på
å synge den polske låta i årets Eurovision,
Denne helga har vi fått en mengde nye tilskudd til Eurovision-finalen i Lisboa.
Nederland, San Marino, Island, KyprosFinland, Estland og Polen har valgt låter. 

Du finner alle de nye låtene på høyre side på bloggen under enten semifinale 1, eller semifinale 1.
Jeg tror ennå ikke at vi har hørt vinneren av Eurovision 2018.

Jeg vil komme tilbake med hva jeg synes om låtene senere. Det eneste jeg vil si allerede nå er at jeg håper Lukas Meijer får orden på vokalen sin, for jeg synes Polen har en kul låt med gode muligheter i Eurovision. Men det var krise med sur sang i finalen i går.

Og i dag, søndag velger hjemlandet Portugal sin representant, og Azerbaijan offentliggjør sin låt.

Jeg har tre spillelister på Spotify hvor årets låter legges til etterhvert som de blir klare, og er tilgjengelige på Spotify. Du kan følge spillelisten med årets låter her:

https://open.spotify.com/user/arrlechino/playlist/5OhGDKGcUEooRuGUx5Qiyx?si=K_gybh_1QiaUmW-J9LC1xQ

Ingen kommentarer: