Sider

Jeg trenger litt hjelp. Hva bruker du bloggen min til?

Hei! Jeg har hatt denne bloggen gående i over fem år.
I år har jeg blitt pappa.
Det tar mye tid å drive en slik blogg.
I år har det blitt mindre tid til å blogge og følge skikkelig med på Eurovision.

Jeg vet at det er noen som har glede av å følge bloggen min, og siden jeg føler det som en viktig oppgave å bidra med å spre informasjon om Eurovision og MGP så er bloggen et godt redskap.

Nå har jeg som sagt fått litt mindre tid til disposisjon. Så jeg skal prioritere litt hardere hva jeg skriver om på bloggen.

Da trenger jeg hjelp fra deg som leser dette og som har funnet fram til denne bloggen.
Kan du være så snill å svar på disse spørsmålene?

1. Vil du savne denne bloggen om den blir nedlagt?

2. Hva slags stoff liker du best?
    a. Kommentarer og mine meninger om saker og ting
    b. Informasjoner, videoer og linker uten særlige kommentarer
    c. Humoristiske innfall om alt som har med MGP å gjøre

3. Kjenner du til Grand Prix kokken? Har du savnet han i år?



På forhånd tusen takk!

6 kommentarer:

biblioteket sa...

1. Vil vane bloggen
2. Presentasjon av melodiene er viktig
3 kokken er savnet

Anita Steingrimsen sa...

1. Ja
2. C
3. Ja og ja

Ole Petter sa...

Du ber om svar. Jeg stiller med svar.

1) Ja. Det er det korte og enkle svaret. Selv om jeg kan finne samme informasjon andre steder, så er det som du velger ut det viktigste.

2) Av de tre valgene du gir, og siden jeg bare kan velge en, så er det det første alternativet jeg kommer til å savne mest. Det er dine meninger jeg liker å lese. Det betyr ikke at jeg ikke liker å lese om nyheter og informasjon, men det kan man finne andre steder, hvis man orker å lete litt.

3) Kjenner til GP-kokken, men har heller ikke savnet han i år.

Det er full forståelig at du tenker på å bruke mindre tid på bloggen, og mer tid til andre ting som f.eks. din datter. Samtidig tror jeg denne interessen sitter langt inn i deg, at etter ett seks-åtte måneder pause etter årets finale, så klør det litt i fingrene igjen.

Bruk den tiden du føler du kan bruke, men jeg håper ikke du slutter med dette. Liker denne bloggen, jeg. :)

Camilla sa...

1 ja
2a
3 nei- jeg har deg👍

Camilla sa...

Er det et alternativ m en sesong-blogg? Feks mars til mai hvert år?

Heidi sa...

Hei, her er mine svar:
1. Ja!
2. C. Dine betraktninger er GULL ��
3. Nei kjenner ikke kokken (er jo ny her jeg)