Sider

Total avsporing i "Inför Eurovision".

Jeg tåler veldig greit at folk er uenige med meg.
Frankrike er den låta jeg liker best i årets Eurovision. Og jeg er klar over at jeg nok er ganske alene om den preferansen :-)
Det gjør ikke låta hverken bedre eller dårligere for meg.

Men når en paneldeltaker presterer å gi Frankrike 0 og Finland 10 poeng i en låtkonkurranse mister jeg respekt.
De sa rett ut at de ga Finland mer poeng for fokus på syndromene, enn for selve låta.

Nå mener jeg at det er en totalitet som teller i Eurovision. Både konsept, budskap, artist og låt teller med. Selv om det er en låtkonkurranse.

Men å vekte "budskapet" og "konsept" så mye at det gir grunnlag for toppskåre, når du samtidig mener låta er verdt null. 

Ja da er det for meg en total avsporing.

Til tross for det så gleder jeg meg til neste date med denne gjengen :-)

Ingen kommentarer: