Sider

Bilder fra Norges "standin"-prøver lekket

På escforum.net lå det i går bilder ute fra Norges og Polens prøver med stand-in artister.
Disse bildene skulle ikke være lekket, men nå har "skaden" skjedd.
Hva skal man si, ut ifra disse bildene?

Det ser dessverre ikke veldig bra ut etter min mening.
Hvorfor? Det skjer så mye på scenen at jeg er redd vi knapt ser artisten..

Jeg synes Moakva-scenen var tacky, altoppslukende og som et stort tivoli.
Dette minner meg litt om den.

Hadde håpet Danmark skule kjøre en "less is more" linje, på samme måte som de er kjent for enkelt og minimalistisk design.

Likevel, det kan jo se annerledes ut på TV :-)
Og, mange elsker jo slike store, fargerike, spektakulære scener også. Og jeg unner dem den gleden.

Fra Norges prøver: 


Fra Polens prøver: 


Hva synes dere? 

Ingen kommentarer: