Sider

Se opp for Martine Marbel - Norges nye soulprinsesse?

Martine Marbel er prisbelønnet, har flere utgivelser bak
seg, og har kontrakt med Universal. 
Martine Marbel er en av artistene jeg ikke har hørt om før. Derfor er det moro å sette seg inn i hva de har gitt ut før.
I tråden om hvilken låt jeg mente ville ha størst sjanser internasjonalt, basert på de ti sekundene, så trakk jeg fram Martine.
Hun har apparatet til Universal i ryggen, hun har skrevet låta selv og den høres ut til å ha et lettfattelig refreng, i et tøft rytmedriv.








                                          Her er videoen til hennes siste singel: Get You


Jeg har plukket noen smakebiter fra hva hun har gitt ut tidligere. For tre år siden laget hun denne videoen til låta "Hypocrisy".

Her er vel den siste singelen, hvor hun synger mens Onkelp rapper: Happy

Så er dette et veldig morsomt klipp!! Her ser vi Martine jobbe på iPaden sin og lager en slags akkustisk versjon av låta : "Painkiller".


Det låter litt rart, men det er i alle fall bevist på at hun er ei original og musikals jente med flott stemme:
Til slutt legger jeg ved en overskrift som er litt annerledes enn grunntona hos en del kritikere mot årets startfelt. Hentet fra side2. http://www.side2.no/...ticleId=3747336















Ingen kommentarer: