Sider

MGP-vorspiel 7.mars! Billettene til semiene legges ut nå klokka 16.00!


Billettene til semifinalene til MGP 2014 ble lagt ut i dag. Showet starter klokka 20.05.
Billettene kjøper du her : http://www.billettservice.no/artist/melodi-grand-prix-2014-billetter/874728
Bilde fra fjorårets MGP hentet fra NRK

Bli med meg på  MGP-vorspiel fredag 7.3.14 i baren på Dovrehallen rett over gata klokka 16.00!
Her har jeg reservert lokale til oss. Kanskje får vi noen av artistene til å stikke innom på vei på scenen, om vi er heldige.
Enten vi kjenner hverandre fra før eller ikke, så vil det være moro å møtes for å feire vårens vakreste eventyr, som ikke er Holmenkollstafetten, men MGP :-)

Her vil vi ha plakatverksted, hvor vi kan lage plakater for heie fram våre respektive favoritter!

Jeg kommer tilbake med mer informasjon om dette vorspielet. Men dersom du kunne tenke deg å delta så hadde jeg satt pris på om du sendte meg en mail på a-mta@online.no
Men jeg håper at så mange GP-fans som mulig bestiller billetter til semien på fredag så vi kan bli en god gjeng som får denne opplevelsen sammen!

Hilsen Anders

VOI VOI!

3 billetter er sikret til 190 kroner stykket. Løp og kjøp



Ingen kommentarer: