Sider

Gothminister mener de har blitt utsatt for juks

Er Gothminister bare skuffet? Eller har de et poeng.
Nettstedet Gaffa har en sak om dette, hentet fra Gothministers Facebook-side. De mener at en av medlemmene i juryen som skulle plukke hvilken låt som skulle få wildcard ble byttet ut, fordi han skulle ha vært positiv til Gothministers spektakulære show. Mens andre i NRK mener de burde dempe det.

De droppet et element i showet, hehe. De hadde nemlig egentlig planer om å ha hodet til Jenny Skavland på en stake. En rekvisitt fra skrekkfilmen "Død snø" hvor Jenny Skavlan hadde en av rollene. Selv synes jeg showet de viste i delfinalen var genialt, og laaangt innenfor det vi må kunne tåle i MGP. Vi har vel egentlig sett enda drøyere ting i ESC før. Blant annet fra Lordi.

Jeg ville absolutt ha Gothminister til finalen i Spektrum. Mange jeg kjenner er enige med meg i det. Likevel håper jeg virkelig at det ikke er noe i påstandene fra Gothminster. 
MGP overlever ikke hvis ikke taket er høyt, og konkurransen er basert på fair play. 

Her er Gothministers opptreden i MGP sist lørdag. 



Ingen kommentarer: