Sider

Tooji videre!!! Min videokommentar


4 kommentarer:

Anonym sa...

Legger merke til at flere på twitter nevner Norge som et av de bedre bidragene ikveld. Det lover jo supert foran finalen, med tanke på at alt kanskje ikke klaffet.

Anders M. Tangen sa...

Ja, enig!! Jeg håper pyroen virker på lørdag

Ingunn Dahl Kalsen sa...

Hello Anders!
Innrømmer at jeg var "en smule" spendt i går kveld. Supert og vel fortjent at Tooji& Co er videre! Norges bidrag er full av positiv energi! Gratulerer med 25 års dagen Tooji og lykke, lykke til på lørdag!!!
Grand Prix hilsen fra Ingunn Dahl Karlsen

Anne sa...

Kjempemoro at Tooji gikk videre. Det er liksom litt morsommere når Norge er med, hehe. Personlig synes jeg Tooji gjorde en helt grei fremføring. Han så ut som han trivdes, og selv om det ikke var helt klokkerent hist og pist, så gjorde det liksom ingenting. Og jeg er så enig med deg om Sverige. Jeg ble ikke imponert over Loreen i går. Jeg blir ikke overrasket om det viser seg at Norge slo Sverige i semi. Seriøst!

Gleder meg til i morgen!!! :D