Sider

Stay - akkustisk versjon. For en stemme Tooji-gutten har!

Fredag 27.april var Tooji gjest hos Thomas og Harald i "Senkveld". En sprudlende opplagt Tooji snakket om forberedelsene til Eurovision og han fikk også med seg en gitarist, og sang en akkustisk versjon av Stay. Mange av mine venner på Facebook og Twitter, som normalt ikke er så fan av Stay, fikk ører og øyne opp for vårt norske håp gjennom denne opptredenen. Og for å være helt ærlig; jeg ble overraska selv over hvor bra stemme denne fyren faktisk har.
Her kan du nyte den akkustiske versjonen av Stay:

2 kommentarer:

Anne sa...

Ja, ingen kan komme nå og si at gutten ikke kan synge! Fin versjon. Kjenner jeg gleder meg til mai...

:)

Anders M. Tangen sa...

Jeg også! 16.mai klokka 17.25 har gutten den første pørøva i Baku :-)