Sider

Frankrike, min absolutte favoritt blant Norges konkurrenter.

I dag har jeg for første gang hørt Frankrikes bidrag til den internasjonale finalen.
Blant alle Norges konkurrenter er dette min absolutte favoritt.
Frankrike som mitt favorittland i ESC blir bare enda tydeligere med denne. Frankrike tør å sende ting som ikke er typisk "Grand Prix".
Dette er etablerte Anggun med "You and I"

WOW!!!! Jeg skal ikke begynne å snakke om vinnere.
Fantastisk rytme, sugende litt subtil melodi som fester seg lett, uten å være insisterende.
Samtidig som den får meg i dansehumør
Den haddde en underliggende mørk, litt melankolsk tone også som jeg liker.
Nå må jeg bare få vite hva den handler om, hva som er historine også.
Men dette er den låta jeg liker best av de jeg har hørt hittil av årets låter.



Vive La France!


Ingen kommentarer: