Sider

Nora er suveren blant lørdagens finalister på iTunes

Nora Foss Al-Jabri vant lørdagens delfinale fra Ørland.
Vi fikk vite den innbyrdes rekkefølgen blant de tre som går videre. Men ikke hvorvidt det var en soleklar vinner, eller om det var jevnt.
Det vi alle fall vet nå, er at Nora er suveren på iTunes nedlastingslista.
I dag er Nora på en fjerdeplass med sin "Somewhere Beautiful".


Vi må ned til 31.plass for å finne den neste MGP-låt fra lørdagens finalister. Der finner vi The Carburetors med "Don`t touch the flame".
Mens på 55.plass ligger Reidun Sæther med låta "High on Love.


Så rekkefølgen på iTunes gjenspeiler rekkefølgen fra delfinalen, og gir oss kanskje en liten pekepinn om at Nora var en suveren vinner på lørdag. Kanskje. 



2 kommentarer:

Tina sa...

Nora imponerte stort på lørdag. Sangen har vært blant mine favoritter hele tiden, men live tok hun den virkelig til et høyere nivå. Jeg syns det er helt greit å sende henne til Baku!:)

Anders M. Tangen sa...

Det tenker jeg også :-) Likevel har jeg ikke plukket min endelige favoritt. Det er for tidlig. Jeg vil se og høre alle låtene først.
Men enig, Gjøvik-jenta imponerte stort med sin tilstedeværelse! Hun får også mye positiv oppmerksomhet på Europeiske diskusjonsfora.