Sider

Smakebit av de siste svenske låtene.

Lørdag har svenskene sin siste delfinale.
Du kan høre smakebiter på alle låtene her.

Her er mine umiddelbare kommentarer:

Her mine helt umiddelbare inntrykk ut i fra de korte kuttene:

Linda Prichard: Trøkk, veldig bra rockeballade. Uten dumt staffasje

Love Generation: Tåepelig discokjør med ustø vokal og rare klær.

The Melody Club: En låt som høres bittelittegranne annerledes ut. Men her mangler også de litt spennende detaljene som løfter låta utover den ordinære. Men kul nok

Lasse Stefanz: Svakt refreng. Men tydelig og ærlig sjanger.

Anders Fernett: Show som ser ut til å komme fra Bosnia. Røff låt, men det er noe som mangler for meg altså....

Nicke Borg: Skiller seg litt ut i arrangementet. Men låta blir litt for anonym rent melodisk. Treffer dessverre ingen nerve hos meg. Kul gitarsolo

Linda Bengzing: Og her er trommemaskinen som stopper rett før refrenget og starter i gang med en svisj er igang igjen. Desperat. Kjedelig.

Juia Alvgard: Tilløp til noe bra her. Men låta dør lissom mellom henda til artisten.

Så de jeg KAN like bittelitt her er Linda Prcihard og Melody Club.



Av alle låtene som har vært med hittil liker jeg aller best  The Moniker med "Oh My God", eller "Me and my drum". The Moniker må komme seg til finalen via sistesjansen neste lørdag i så fall.

Men dessverre har ikke Sverige gitt meg noen store musikalske opplevelser i år som med Pain of Salvatiaon og Salem Al Fakir i fjor.
Likevel, denne delfinalen er den beste hittil synes jeg. Fordi det var noen låter hvor trommemaskinen som de har på leasing har vært til service da de har produsert låta.

Ingen kommentarer: