Sider

Ekte tårer og latter til Will Ferrels film "The story of Fire saga!"

Nå har jeg sett Will Ferrels «The Story of Fire Saga», og jeg elsket det 🙂 Tårene rant her, og jeg lo høyt flere ganger. Akkurat som Eurovision er dette ekte følelser, tullball og kjærlighet.
Jeg gir uten forbehold terningkast 6.
Nå gleder jeg meg veldig til neste års MGP og Eurovision.


Jeg vil ikke ødelegge noe for alle som skal se denne filmen senere. Derfor er det litt vanskelig å gå inn i detaljer om hvorfor jeg ender på terningkast 6.

Men, noen hovedpunkter er at dette jeg er Eurovision fan, og ikke filmkritiker.
 Denne filmen gjør meg stolt av å være den del av esc-familien. 
Det er mange gode, og presise referanser som krever dybdekunnskap i eurovision, det er sympatisk og velspilt. Dessuten er det musikalske ikke tilfeldig, men to the point. Satiren er også skarp og dyp, for de som gidder å sette seg inn i materien. 

Jeg var på forhånd redd for at dette skulle bli vulgært og bare nedlatende. Men, det er så tydelig at Will Ferrel er genuin fan av konkurransen.
nt-variant-numeric: normal; line-height: normal;"> Denne filmen understreker hele poenget med Eurovision: Eurovision gjør livet mer levende! 


1 kommentar:

Ane sa...

Takk for lenke til blogg (via TMV!)
Veldig enig med deg når det gjelder filmen. Jeg gråt kanskje ikke så ofte, men lo desto oftere. Og så Island, da.❤️
Satser på ESC i 2021!