Sider

Surie med "Storms" skal representere Storbritannia.

Så er en ny finalist klar. Storbritannia hadde i går sin finale med Måns Zelmerlöw som programleder. 

Jeg synes Storbritannia har valgt en lettfattelig låt, med et refreng som har et litt gammeldags preg, og veldig allsang-vennlig.
SuRie har kul nok stemme, og en litt Annie Lennox aktig ustråling.

Selv la jeg merke til og gledet meg over alle som viftet med EU-flagg i finalen til Brexit-landet.

Husk at du her på min blogg får alle låtene til årets Eurovosion etterhvert som de blir klare. Du finner dem på høyre siden her under: Semifinale 1, Semifinale 2 og Finale.




I

Men, er det bare jeg som synes den minner melodisk om
James Bay sin hit: «Hold back the river».
https://www.youtube.com/watch?v=mqiH0ZSkM9I&feature=share


Ingen kommentarer: