Sider

Den store "Alt er rævva-dagen" nærmer seg slutten.

Håper alle har hatt en hyggelig
"Alt er rævva-dag". 
Jeg har ikke lest mye sosiale medier i dag, siden det er den offisielle "Alt er rævva dagen" i dag :-) 

Men jeg har sett nok til å se at denne høyst tradisjonsrike dagen lever i beste velgående.

Slik har det jo vært siden tidenes morgen med Grand Prix. 
Det er bare å kikke på Dagbladet som nå har digitalisert alle utgaver siden de startet med avis, og gjøre et søk på Melodi Grand Prix. Det har vært "Alt er rævva"-dag dagen etter. Så denne dagen ligger jeg hovedsaklig unna nettet, slik at "Alt er rævva folka" får tømt seg. 

Det er kanskje den mest forutsigbare og kjedelige dagen for en MGP og ESC-engasjert fyr som meg. En vet alltid hva som kommer dagen etter MGP. 

Selv synes jeg MgP nå er "back on track". Et relativt høyt nivå på låtene, og et kreativt show. Kanskje litt over the top, men hvorfor ikke? 

Vi fikk en vinner å vært stolt av. Den er moderne, den er typisk norsk, den er veldig fengende og framført av erfarne, sympatiske artister.

Det er sprekt av lederen av den norske Grand Prix klubben  å våge å være positiv til dette på den offisielle "Alt er rævva"-dagen. Men det var forfriskende. http://www.escmorten.com/432688647/4531938/posting/grab-the-points

Selv kommer jeg med min blogg på tirsdag. 
Da er det den offisielle: "Det var jo ikke så gæernt-dagen". 


Så gleder jeg meg til, 14.mai. Dagen etter Eurovision-finalen. Da er det den offisielle "Norge er best-dagen"

Ingen kommentarer: