Sider

Ida Maria til MGP

Ida Maria bekrefter i dagens VG at en av hennes låter blir å høre
i årets Melodi Grand Prix-finale. 
Sist lørdag var det Ida Marias tur i "Hver gang vi møtes". Det ble et sterkt møte for meg. Jeg kjente ikke musikken hennes så veldig godt må jeg innrømme.
Derfor ble det en a-ha opplevelse å bli kjent med hennes musikk gjennom kollegers cover-versjoner.

Jeg tenkte da: Tenk så kult om hun kunne stille i MGP!

Nå gjør hun det. I et intervju med VG sier hun at en av hennes låter blir å høre i den norske MGP-finalen. Det står ingenting om hun skal framføre låten selv, eller har skrevet for andre. http://www.vg.no/rampelys/musikk/hver-gang-vi-moetes/ida-maria-fikk-raad-av-iggy-pop-i-sin-verste-rusperiode/a/23892626/

Ida Maria er en av de norske artistene med den mest eksplosive suksessen innenlands og utenlands. Eksplosiv på godt og vondt.
Nå har Ida Maria blitt voksen, fått barn, og elsker å lage musikk igjen.

Jeg kjenner jeg gleder meg til å høre hennes MGP-bidrag.
Som en oppvarming kan vi høre en av låtene hennes låter.  "Oh my God".




Ingen kommentarer: