Sider

Jeg har bestemt meg for hvem jeg skal heie på i MGP.

Enkle, naive, plakater er litt mitt varemerke.
Nå har jeg bestemt meg for hvem jeg skal lage
plakat for i år også. Det satt lenger inne i år enn
i fjor da det var den enkleste sak i verden fra
første dag låtene kom. I år har jeg ikke bestemt
meg før i dag.
De siste åra har det vært lett for meg å bestemme meg for min favorittlåt. I år var det verre. Nivået i år er på en måte høyt ved at det er mange låter jeg godt kan se for meg som vinnere, og ingen jeg virkelig misliker.
Men dermed har det også sittet langt inne å ende opp på hvilken jeg ønsker å heie på.
Jeg har fått viljen min siden 2008. Så det ligger jo litt prestisje i dette, ovenfor meg selv.
Så her er hva jeg har bestemt meg for i år, og hvorfor.



Hør alle låtene her: http://www.nrk.no/mgp/her-er-arets-mgp-artister-1.12756061

2 kommentarer:

Unknown sa...

gleder meg til og se showet i morgen i oslo spectrum :) blir spesielt i år:)

Kaare(Kabir) sa...

Dette blir bra :)