Sider

Jeg fikk viljen min!

Faksimile fra dagens VG


Dette er ikke for å hovere, bare for å uttrykke glede og tilfredshet.
I April i år skrev jeg et blogginnlegg jeg også sendte til MGP-redaksjonen, hvor jeg ønsket meg KORK tilbake til MGP.
I dag fikk jeg vite at jeg fikk viljen min.
Denne uka skrev jeg også et blogginnlegg om at jeg ønsket meg at Grand Prix skulle bli mer Grand Prix igjen. Bringe det tilbake til "basic".



Nå føler jeg at begge deler blir gjennomført. Og da er selvsagt jeg veldig happy!

Eneste skår i gleden er at den norske finalen kolliderer med den svenske.
Den svenske trekker entusiaster fra hele Europa.
Blant annet fra Norge. Disse har for lengst bestilt billetter til Melodifestivalen, fly og hotell.
Derfor blir det litt fære av den "harde kjerne" i Oslo Spektrum.

Likevel, dette blir gøy! Og jeg har sikret meg billett i "golden circle". Selvsagt.
Det ble lagt ut 100 slike billetter i dag morges.

http://www.vg.no/rampelys/tv/melodi-grand-prix/mgp-skal-gjenskape-den-gode-gamle-foelelsen/a/23333510/


Ingen kommentarer: