Sider

Hyllest til Margarets korister!

Margaret er fantastisk, flittig og flott!
Men det er koristene også!
Jeg var spent på hvordan det ville være med overgangen fra innspilt kor til live kor.
Vi har en elektronika-låt hvor koristenes jobb er å "doble" Margarets stemme.

Margaret sa på forhånd: -utfordringen blir å få koret til å høres ut som at det ikke er der. At det ikke er fler stemmer, men en.
Nå hørte jeg nøye på gårsdagens framføring og jeg kunne ikke høre at koret var "kor". Men bare en forsterkning av Margarets stemme. Noen ganger med helt samme toner, noen ganger litt under og over.

Det tror jeg må være drit vanskelig, men de presterer!
Å holde seg tilbake, være teknisk og ikke overskygge Maggies vokal klarte de glimrende!

Så TAKK til mine helter: Norges dyktigste korister!

Ingen kommentarer: