Sider

Doc M.C klarte ikke holde på hemmeligheten. Bekrefter deltakelse i MGP

Hehe, det er ikke lett å holde på hemmeligheter. I dag kan vi se på twitterkontoen til Doc M.C at de bekrefter sin deltakelse i MGP.
Og som jeg har nevnt i et annet blogginnlegg http://anderstangen.blogspot.no/2013/01/datarock-mimi-blix-og-carina-dahl-i.html, så slipper Doc M.C singel den 16.1.12 sammen med Mimi Blix. Da vet vi nesten helt sikkert at de er med i MGP og sannsynligvis første delfinale.

Her er en videosnut som Doc M.C la ut på yfrog Video hvor de bekrefter deltakelse i MGP:

http://twitter.yfrog.com/nb7g7zbusfonfkiohucdhaulz

Det eneste jeg har klart å finne musikalsk fra Doc M.C er dette:



Men dersom jeg staver navnet annerlede altså M.C Doc kommer det langt mer. Da hip hop og rap:
Mer sannsynlig er dette nærmere uttrykket.




Det er i og for seg spennende med et italiens band i MGP. Men italiensk rap i Norsk Grand Prix. Det er mye som skurrer. Det blir som om Sirkus Eliassen skulle delta for Italia på norsk.
Men, jeg er åpen. Mimi Blix er jo norsk så det holder, og Bobby Bare var med i fjor. Vil mye heller ha italiensk enn amerikansk, jeg for min del. Da er vi i alle fall fall innenfor Eurovision Song Contest.

Så får vi se framover, hva andre artister som ikke greier å holde snavla si på twitter.

Ingen kommentarer: