Sider

Hør noen av årets låter, som finnes på Youtube.

Som en service til dere som har problemer med å finne årets låter, så gir jeg dere her de låtene som jeg har klart å finne på Youtube så langt. NRK har ikke rettigheter til å legge låtene ut på sine sider på grunn av brudd i forhandlinger med rettighetshavere. Derfor denne servicen.

Det er mange som mangler, så dette utvalget sier ingenting om hva jeg tror går til finale, eller vinner. Jeg legger ut flere fra Youtube etterhvert som de dukker opp. 

  • Reidun Sæther: High on love



  • Plumbo: Ola Nordmann


  • Lise Karlsnes:  Sailors



  • Irresistible: Elevator


  • Minnie Oh: You and I


  • Rikke Normann: Shapeshifter

 
  • Tooji: Stay



  • Malin Reitan: Crush



  • Kim Andrè Rysstad: Så vidunderleg

  • United (Benedicte Adrian, Sirius, Haji): Little Bobby

  • Rudi Myntevik: You break it, you own it



  • Lisa Stokke: With love



  • Tommy Fredvang: Make it better

  • Nora Foss Al-Jabri: Somewhere beautiful



  • Tooji: Stay


  • Bobby Bare og Petter Øien: Things Change


  • The Carburetors: Don`t touch the flame

  • Rikke Lie: Just another heartache



  • Bobby Bare og Petter Øien: Things Change




  • Cocktail Slippers: Keeps on dancing






  • The Canoes: Seemed like a good idea at the time




  • Lise Karlsnes: Sailors 



  • Silyan : Euphoria

  • Marthe Valle: Si




Jeg legger flere låter ut etterhvert som jeg snapper dem opp :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

En til:
http://www.youtube.com/watch?v=SXV-cp-Ebr4

Anders M. Tangen sa...

Tusen takk! :-)

Eirin Bjerke sa...

Her er en annen....... http://www.youtube.com/watch?v=XBqdEMheGso&feature=colike

Anonym sa...

Takk for den koselige bloggen din!

Reidun = Fungerer ganske godt, vel litt typisk MGP, men denne er en bedre låt en mange sånne.

Plumbo = Kjedelig, liker best flöyten. Noe norske inside-greier, Europa skal ikke fatte dette.

Lise Karlsnes = Intressant og fengende feel good pop, veldig bra.

Irresistible = Neiiii, dette höres veldig tvunget ut.

Minnie Oh = God pop igjen, kjekk luftig refreng.

Rikke Normann = Likte Rikke i fjor, nå er litt skuffa. Teksten er utålelig.

Tooji = Irriterende, det finns heller ikke noe i låten som står ut.

Malin = Ingenting huskbart.

Hilsen fra Finland!

Anders M. Tangen sa...

Så trevelig med følgere från Finland! :-) Velkommen. Blir glad for å høre at du setter pris på bloggen. Jeg gjør mitt beste, ut ifra mine meninger og tanker.