Sider

MGPs nye logo ser ut som logoen til en MC klubb eller en menighet.

Melodg Grand Prix har etter snart ti år byttet logo. Jeg så den første gang i dag da Florø lanserte sine hjemmesider om delfinalen.  MGP på Ørland  bruker selvsagt også samme logo. Men på NRKS egne sider er ikke den nye logoen tatt i bruk. Men jeg antar at MGP har fått en ny, siden den brukes på hjemmeisidene til delfinalene.
Nå er logo ikke avgjørende, og jeg skal ikke lage noe stort styr rundt dette, for de vekker jo alltid diskusjon.
Men jeg må vel si at logoen for meg ikke vekker assosiasjoner til et musikkshow i det hele tatt. Og ikke er den helt nøytral heller. Det er både et hjerte og noen slangs englevinger.
Assosiasjonene dras derfor heller mot Hells Angels, med sine vinger. Eller mot en slags menighet med hang til engler. Dette er vel mest morsomt. Hva synes dere om logoen? (Sorry lite bilde)



Kanskje har NRK latt seg inspirere av opptredenen til Azerbaijan i 2008? 




Eller av Hviterusslands forferdelige bevingede greier i 2010:

Ingen kommentarer: