Sider

GP-hjernen min i pausemodus

En god blogg bør jo ha flere daglige oppdateringer.
Det er bare det at akkurat nå har jeg ingenting på hjertet om Grand Prix.
Annet enn at jeg gleder meg veldig til lørdag, og at jeg går rundt konstant og nynner på "Gone with the wind" og "Haba, Haba". At jeg er spent på om gutta i Susperia kommer til å stille i litt GP-modifiserte metall-kostymer med små paljetter. Eller hva skjer lissom...
Men i dag er det torsdag, bilen er levert på verksted og Skien holder de vel på å rigge scenen.
Det er litt pausemodus i den offentlige GP-verden i dag. Og det er det i mitt hode også.

8 kommentarer:

Anonym sa...

En god blogg inneholder gode, velskrevne bloggposter. Mange daglige oppdateringer er ikke så mye verdt når det stort sett består av pludrende skvalder og intetsigende vissvass. Å spamme sosiale medier og nettavisenes kommentarfelt med egenreklame er heller ikke spesielt sjarmerende. Jeg er faktisk oppriktig interessert i MGP, men denne uredigerte, rotete orddiareen kan jeg faktisk spare meg for.

Anders M. Tangen sa...

Så bra at du er oppriktig interessert i Grand Prix du også :-) Da er vi to.
Snd at du mener at bloggen min består av en rotete orddiarè. Bra at det finnes utrolig mange andre Grand Prix blogger som er mer etter din smak da!
Håper du får en flott delfinale kveld i morra! Enjoy the show

Anonym sa...

Ja, for all del, du må gjerne fortsette med dine skriblerier, ser ut som du koser deg med det. Du sier det fins mange andre gode MGP-blogger der ut som er lesverdige, problemet er bare det at jeg ikke finner noen. Kanskje kan du som sikkert er mer inne i det enn meg anbefale noen? Gjerne norske, evt svenske, danske eller på engelsk. På forhånd takk!

Anders M. Tangen sa...

Jeg tror kanskje ikke jeg er den rette til å anbefale noen. De jeg liker, liker neppe du :-)
Kanskje det beste er at du oppretter din egen, så får du noe som er bra nok, og som du kan kose deg med.
Lykke til! Nå er det fest i heimen her, for å feire tidenes beste delfinale etter min smak.

Anonym sa...

Hm, syns det er litt rart at du ikke vil anbefale noen andre blogger, er du redd for å reklamere for noen andre enn deg selv? Jeg har aldri hatt blogg selv, så kanskje det er en en hobby jeg burde plukke opp. Men jeg leser en del blogger og har lagt merke til at det er en norm eller en slags "common courtesy" at bloggere legger ut en liste over andre anbefalte blogger i samme sjanger. Slik er jeg blitt oppmerksom på mange gode blogger innenfor andre tema som jeg er interessert i.

Du anbefaler bare din egen matblogg og dama di sin fotoblogg? Greit nok det, men det blir kanskje litt snevert...

Anders M. Tangen sa...

Hehe, joda men du kommer inn på min blogg og slakter den. Alle andre blogger jeg kjenner til om Grand Prix er som denne. Med litt bektraktninger omkring hva folk synes om låtene, litt spekulasjoner, vurderinger og sånn.

Men du har noen her:
http://poplight.zitiz.se/
http://www.escnorge.no (her finner du flere som blogger inn under samme paraply)
http://www.dagligdags.blogg.no
http://www.norskmusikk.org
http://poplight.zitiz.se/blogg/livgivare/floro-goes-melodi-grand-prix

Anonym sa...

Takk, det var jo ikke så vanskelig. Da skal jeg sjekke ut disse. Og jeg er interessert i de temaene du ramser opp, det kan være stor forskjell i kvaliteten selv om en skriver om det samme.

Anders M. Tangen sa...

Nei, hvem har sagt at det skal være vanskelig :-)
For meg er Grand Prix moro, og min store lidenskap.
Blir bare litt lei meg av tona du kritiserer bloggen min med. Å bla kalt for spammer, at jeg har orddiarè og at det er rotete er selvsagt helt greit av deg å mene.
Men for er det mer spama-aktig å ikke gi seg selv til kjenne med fullt navn.
Jeg står for det jeg skriver i bloggen her, og er stolt av både den og tilbakemeldingene på den.
Så jeg leve selvsagt godt med at du synes den er så elendig, men synes selsvagt det er litt trist.
Kanskje du liker noen av de mer "proffe" bloggene bedre. Lykke til videre i din Grand Prix vandring i Cyber-space.
Lys og kjærlighet fra meg