Sider

Det får være grenser.....


Dette er Georgias bidrag til årets konkurranse, med start nummer 10 i andre semi.

Sol jeg fil føle deg. Vind jeg vil se deg. Havet, jeg vil se deg. Fjellet jeg vil være med deg. Min kjære jeg vil være med deg 

Altså, seriøst! Det får være grenser for hvor lat du kan være som tekstforfatter, men likevel ha ambisjoner om å komme til finalen i verden største musikkonkurranse. 

Det er jo ingen ting som jeg som lytter får lov å tolke inn i dette. Det er bare så rett fram som en andreklassing på skolen hadde fått til. Men da ville det vært sjarmerende. I MGP junior kan det være at dette hadde passert.

Når det i tillegg ikke er en tydelig nok melodi, men noe litt småsvulstige harper og syntetiske trommer, så blir det ikke mye igjen.

Men, det er jo litt moro at han er arkitekt da. De har ikke for vane å omfavne Eurovision. 

Denne låta har like stor sjanse for finaleplass som jeg har for å bli profesjonell basetballspiller. 

MIN VURDERING: 1/12



Ingen kommentarer: