Sider

Arbeidsuhell fra Australia?

I formiddag kunne de som hadde mulighet sitte her i snøkalde Norge og se en nasjonal finale på andre siden av kloden. Australia valgte låt i dag.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kommentere dette valget. Jeg tror jeg velger å si at det var et arbeidsuhell.

Det faktisk et ganske uoriginalt sceneshow, noe som gjør det ekstra rart siden det er så "spaca". Jeg finner ingen tilløp til melodi her, selv om det tar seg noe opp mot slutten.

Men, for all del. Eurovision Song Contest er jo virkelig ikke like moro uten slike arbeidsuhell. For underholdende er jo dette på den ene eller den andre måten.
Og kanskje dette er av den type låter som vinner seg etter å ha hørt på den.
Likefullt,  min 4 år gamle datter Marie kommer til å elske denne kjolen. Så jeg vet hva jeg må kjøpe til henne. En mini-lift og en gedigen kjole

Ingen kommentarer: