Sider

I dag skal jeg kjøpe billett til MGP? Jeg satser på å sitte her!

Her skal jeg sitte under MGP? Hyggelig om du vil sitte som noenlunde i nærheten!

Oppdatering: Jeg er rett og slett ikke fornøyd med noen av de billettene som foreløpig er lagt ut for salg. Så jeg velger å ha is i magen, og vente til det blir lagt ut bedre billetter. 

I dag klokka 10.00 starter det offisielle billettsalget til den norske finalen! 

Det hadde vært hyggelig om så mange ivrige Grand Prix-boblere satt litt samla. Kanskje har vi en T-skjorte klar innen den tid også? Kanskje? 

Hva er en bobler lurer du kanskje på? På Facebook har jeg en gruppe som heter "Tangens Grand Prix boble". Og en som heter "Tangens åpne Grand Prix boble". Medlemmene her kaller oss for "boblere", fordi vi bobler av engasjement rundt MGP og Eurovision.

Uansett, vi rekker ikke å ha en avstemning om hvor vi skal sitte. Det blir for mye "demokrati" og fram og tilbake siden billettsalget starter allerede klokka 10.00. Noen har allerede kjøpt gjennom "fanlinken" i går, men selv fant jeg ingen gode plasser tilgjengelig der.
Derfor sier jeg det sånn at jeg og min gjeng på til sammen 8 personer med venner og barn kommer til å sikte oss inn på felt 108 så langt fram som mulig. Alternativt felt 109 og 110 og 107 som siste alternativ.

Dette bilde av salen stemmer ikke i forhold til de fremste feltene og hvor svær scenen er. Men illustrerer hvilke felt jeg ønsker å kjøpe billetter til. 


Ved at så mange som mulig av oss sikter oss inn på de samme områdene så sikrer vi kanskje å ha hyggelige mennesker rundt oss, noe som dessverre ikke alltid er en selvfølge i Spektrum. Selv om det oftest går veldig bra  :-)
Så nå vet dere i alle fall hvor jeg og folka mine skal sitte, og alle er velkomne til å joine de samme områdene.

Her er link til billettsalget som starter nå klokka 10.00!




Ingen kommentarer: