Sider

Rybak må få lade opp på den måten han mener er best. For eksempel med en ferie blant palmer.

Dette er et av få bilder vi har sett av Rybak siden han vant
MGP. Dette er fra en 8 sekunders video fra en ferietur han er på
akkurat nå 
I fjor på denne tida var JOWST og Alexander Walmann i full gang med sin sjarm-offensiv ovenfor Europeiske fans. De hadde da vært i Riga på en forhåndsfest med opptreden for fansen, og blitt kjent med flere av de andre artistene. 
Hvert år har på en måte sin "personlighet". I 2016 ble jo som vi husker Agnete syk med angst, og det la en demper på forberedelsene.
Jeg tror at fjorårets enorme aktivitet fra de norske artistene var ekstraordinær, og ikke noe vi hverken skal forvente eller ønske fra alle de norske artistene til Eurovision. 
Og kanskje er det ikke den eneste rette strategien heller? Å pøse på med mest mulig. 
Rybak har vært åpen på at han har et dårlig immunforsvar og fort blir syk. Han har også vært åpen på at han har sine utrfordringer mentalt, ved at det lett blir for mye "tankekjør". 
Men jeg har vært litt urolig i det siste fordi det har vært så stille fra Rybak. Jeg vet at Stig Karlsen og co har sittet og lagt planer for hvordan Rybak skal forberede seg, og skape blest rundt seg og låta vår. 
Jeg er faktisk ikke i tvil om at det ligger planer, og at det er en strategi bak de valgene som tas. 
Og med tanke på det Rybak selv har vært åpen om i intervjuer så gledet det meg å se på Facebook  han rett og slett er på ferie!! Med kjæresten sin.  Blant palmer og i sola.
Det kan kanskje være den aller beste oppladningen for Rybak. 
Walmann og JOWST var ikke kjente fra før, de måtte gjøre seg kjente. Det slipper Rybak. 
Og det blir mer enn nok trøkk på god og vondt når prøvene starter om en tre, fire ukers tid. Da kan det være godt å ha fulladede mentale batterier, og et immunforsvar som er klar for kamp. 
Men jeg håper ikke det er så veldig lenge til vi får vite litt mer om hva som er den norske delegasjonens strategi i år.
Jeg ønsker Rybak all mulig elle og lykke i sine forberedelser til den store finaleuka i Lisboa. 
Her er en kort video på 8 sekunder fra Rybaks ferietur: 



Ingen kommentarer: