Sider

Silya neppe med i MGP 2017.

Nå koker det på ryktebørsen!

I tidligere blogginnlegg har jeg fortalt at jeg har hatt kilder som har antydet at det var stor sannsynlighet for at Silya ikke ble programleder i år, fordi hun skulle være med som artist.
I kveld har jeg fått opplysninger, fra rimelig sikre kilder om at dette nok ikke stemmer.
Hun skal være for opptatt med egne opptredener, egne slipp av musikk til å ha tid til å være verken programleder eller deltaker.

Men med et NRK som er helt potte-tett, tør jeg ikke hverken avskrive eller regne med noen artister før jeg ser dem stå på scenen i Oslo Spektrum 11.mars.

Lenge siden jeg har opplevd så mye rykter, og det fra i utgangspunktet troverdige kilder.

Men, da blir det plass til enn annen fantastisk artist da. 




Ingen kommentarer: